14 Kasım 2016 Pazartesi

Eduard 1/48 Spitfire Mk.IXe










Daha önce hiç yapmadığım bir marka Eduard. İnternette gördüğüm Eduard kutu incelemelerinin hepsinde müthiş bir övgü sevgi içeriği dolu. Öyleki bunları okumayı bitirir bitirmez en yakın lakimodelsten ikişer üçer sipariş vermeniz lazım. Ama yapım incelemelerini okumaya başladığınızda bir karın ağrılarıdır başlıyor  ikinci üçüncü resimde çoğunlukla. " Efenim ne oldu anlamadım ama tam  sağ kanadı yapıştırınca oluşan boşluğa babannemin leğeninden parça koyup anca kurtardım " dan tutun yazmaya yüreklerin dayanamayacağı kahramanlık öyküleri. Her biri birer Diriliş Ertuğrul tadında...

Sancıların basıncına dayanamaz duruma gelince feysbuktan üç kere  Ayyyan ayyyan ayyyaan diye bağırdım ve Ayhan Toplu daha birincisinde duruma el koyarak gerekli müdahaleyi yaptı sağolsun. Henüz aydınlanmanın çok başlangıcındayım ama artık adına Eduard denen, kimi yerlerde kont kimi yerlerde mort ilan edilmiş nanenin nesi yenir nesi yenmez az çok idrak etmiş durumdayım. 

Model Eduard'ın kutu içeriğine göre rütbelendirdiği " Weekend Edition " hafta sonu bitirirsin sen bunu versiyonu. Bana son yedi sekiz yıldır bulaşan maketleri yapmaya başlayıp ottan boktan sebeplerle yarım bırakma olayı ecnebistanda da çok yaygın olsa gerek Eduard böyle bir gaz verme yoluna gitmiş sanki. Bu edisyonda kit, dekaller ve yapım planı ile başbaşasınız ve bir hafta sonunda modeli bitirmemek için hiçbir geçerli açıklamanız yok. Ama olsun her şekilde bir açıklama bulup en az üç hafta sonuna yayarım ben bu olayı diye düşünmekteyim şimdilik. Ne de olsa Türk Hava Kuvvetleri olacak. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder